Internacionalni orkestarski kamp Sistema Evrope 2017 (SEYO 2017) okupio je oko 250 mladih muzičara iz cele Evrope koji su u Grčkoj proveli 12 dana, od 21. jula do 2. avgusta. u radu sa najboljim profesorima i dirigentima iz celog sveta, pripremajući klasičan i savremen repertoar koji obuhvata i svetsku muzičku premijeru.

Učesnici kampa su rezultat svog rada predstavili na završnom koncertu 1. avgusta u drevnom Odeonu Herod Atikus pod otvorenim nebom, izgrađenom 161. godine Nove ere, koji se nalazi u kompleksu Akropolja. Internacionalni orkestar SEYO, koji čine muzičari iz evropskih  El Sistema programa starosti od 10 do 20 godina, izaći će na najpoznatiju otvorenu scenu u Atini ne samo u sklopu završice Iteracioalog kampa Sistema Evrope, već  i najznačajnijeg muzičkog festivala u Grčkoj od 1955, Athens & Epidaurus Festival.

Koncertom su dirigovati: Bruno Kampo, Samuel Matus (Gvatemala, Turska), Etijen Abelan (Švajcarska), Huan Karlos Mađorani (veecuela/Portugalija), Féliks Brisenjo (Turska) , Ron Davis Álvarez (Švedska) i Faidra Giannelou (Grčka). Na programu su se našla dela Hendla, Betovena, Senesansa, Bramsa i Bizea, kao i tradicionalna grčka i arapska muzika. Uz saradnju sa francuskim kompozitorom grčkog porekla, Aleksandrosom Markeasom, koji je napisao kompoziciju, Taksidi (putovanje), za ovaj događaj, je otpočeta praksa susretanja mladih muzičara sa savremenom muzikom.

Music Art Project i Srbiju predstavljalo je desetoro svirača iz partnerskih muzičkih škola koje sprovode program El Sistema. To su muzičke škole iz Vranja Stevan Mokranjac, Jagodine Vladimir Đorđević i Paraćina Milenko Živković čiji đaci sviraju duvačke i gudačke instrumente.

Cilj kampa je da se postigne da dete, pored toga što će uživati u učenju značajnih dela klasične i savremene muzike, vladati instrumentom, ali i drugim kompetencijama i veštinama, kao što su timski rad, inicijativa, organizovanost, samostalnost I dr. Već posle nekoliko dana rada i druženja u duhu El Sistema programa koji ima za cilj da svet učini lepšim kroz muziku, mogu se primetiti sjajne promene kod mnogih učesnika. Zato radionice nisu samo usmerene na savladavanje instrumenta usavršavajući tehnički i tonski kvalitet, već i jačanje duha, psihološke pripreme za javne nastupe, socijalne i kulturne razmene između studenata.